Umijeće tersanja

Zašto dolaziti sebi, kad od sebe ionako ne možeš pobjeći? Wherever you go, there you are…

Generation Why?

geny.jpgBa je lijepo to postoje odre?ene osobe, iliti nau?nici i teoreti?ari, koje se bave raznoraznim klasifikacijama ljudi samo zato to je to iznimno potrebno u naem vremenu. Potrebno nas je to vie svrstati u raznorazne ladice kako bismo jedni druge to bolje raspoznavali, te birali s kim ?emo dijeliti svakodnevni prostor i vrijeme. Bitno je da bismo znali koga ?emo u startu smatrati nedostojnim naeg drutva, te ?emo ga osu?ivati, a bitno je znati i ko nam je istomiljenik, kako ne bismo pogrijeili kada glasno izgovaramo neku ne-toliko-politi?ki-korektnu izjavu. Stoga, hvala im na tim suptilnim pravilima ivota.

Zahvaljuju?i njima se po goditu prona?oh u Generaciji Y, koja je poznatija pod imenom Generation Why. Recimo da tu pripadam, jer se o?ito ni nau?nici i teoreti?ari koji kompletno ?ovje?anstvo danas dijele na razne kategorije jo uvijek nisu sloili o rasponu godita Generacije Y, odnosno nisu se sloili gdje ja, izme?u ostalog, spadam. Pri?a mog ivota.

Pro?itah svata o toj generaciji kojoj pripadam. To je generacija koja je odrastala pod utjecajem globalne ekspanzije mass-medija. To je generacija koja je odrastala gledaju?i nasilje i rat na televiziji, sluaju?i o tome na radiju, ?itaju?i o tome u novinama, prate?i to na Internetu, a neki od nas su imali nesre?u da to i sami doive. Upravo se rat u BiH u spisima pametnih ljudi navodi kao jedan od doga?aja koji su oblikovali Generaciju Y. Zajedno sa eksplozijom Challengera iz 1986. godine, padom Sovjetskog Saveza, internetizacijom i kompjuterizacijom, ratom u Iraku, teroristi?kim napadima od 11. septembra 2001. godine, masakrom u koli Columbine, itd.

Iz toga se dalje izvodi zaklju?ak da je Generacija Y jako tuna. Iznimno depresivna. Toliko je bila pogo?ena svim tim groznim i tragi?nim svjetskim deavanjima da je ?ak nazivaju tunom generacijom. I mnogo je mu?i weltschmerz.

Kako da ne.

Moda sam se ja pronala u ovim karakteristikama Generacije Y, ali ne bih ba rekla da se u njima pronalaze moji vrnjaci. To bi bili isti oni ljudi koji su odrastali sa mnom u vlanim podrumima dok je trajao rat, te ili sa mnom kolu nakon rata.

U svakom slu?aju, ako je Generacija X ravno iz kolskih klupa otila u historiju (kako kae Moodswinger), moja generacija, odnosno Generacija Y / Generation WHY? iz kolskih klupa je otila u najblii kafi?, naru?ila kafu i ostala tu da sjedi i pui cigarete do danas.

Neko bi rekao da smo preivjeli toliko toga da smo sigurno sposobni za duplo vie. I uspjeli smo posti?i mnogo vie. Samo ne u onom kontekstu u kojem se to od nas o?ekivalo.

Od nas se o?ekivalo da budemo pokreta?ka snaga drutva koje je apsolutno propalo zbog nasilja i rata. Jedino nasilje i rat od drutva mogu u?initi hodaju?i le, i to je ono to je postalo i bh. drutvo. I ne bih rekla da je to samo krivica onih doslovce hodaju?ih leeva koji imaju preko 50 godina i zaslijepljeni su ideologijama i dogmama. Oni su moda krivi za rat, ali mi bismo trebali biti odgovorni za mir.

Od nas se o?ekivalo da oivimo drutvo, da svojom briljantno?u i inteligencijom jednostavno zapanjimo sve, da preuzmemo kontrolu i o?aramo svojom inicijativom. O?ekivalo se da nau?imo neke predivne ivotne vrijednosti, da znamo ta je rad, upornost, vrlina, da vrijedno u?imo i da osvjetlamo obraz drave ?iji su se stanovnici, mrtvi hladni, me?usobno poklali, apsolutno ne razmiljaju?i o posljedicama, a ni o svom podmlatku. Svoj obraz su pokuali oprati uz pomo? svoje djece u koju su ulagali apsolutno sve. A sad ?emo vidjeti i ta su uloili.

ta je moja generacija pokupila od svojih roditelja? Evo ta: nacionalizam, ovinizam, netrepeljivost, netoleranciju, MRNJU. Frustraciju kao ivotnu vrijednost. U onom trenutku kada je mladost ove zemlje trebala pokazati koliko je vrijedna, ona je pokazala koliko je idiotska. Moja generacija smatra da je njen stav jednostavno najbolji stav na svijetu i da nema dalje od tog stava, koji se uglavnom sastoji iz toga da se dr?no sjedi u bati ljetne kafane, pui se obi?na Drina, pije se obi?na kafa od marku, i lafo se studira na nekom fakultetu u centru grada. Usput se intenzivno ali kako u BiH nema posla i kako je sve sranje, kako bi svi mi, ocam’, trebali oti?i negdje da ivimo normalno. Usput se ne u?i za ispite, jer se sve to, ocam’, moe prepisati komotno. Usput se sluaju narodnjaci i zabavnjaci, jer je sva ta druga muzika, ocam’, pravo bezveze. Popije se ponekad, al’ ocam’, ne previe, ipak se vjeruje u Boga. I katkad se ta pokupi, ocam’, ali nita na duge staze, nema se gdje oti?’ i zajebavat’. A, ocam’, ovi politi?ari su ba bezveze i tako to.

Karikiram. Moda sam previe okrutna.

No, da vidimo. Dakle, odrastaju?i u tranzicijskom drutvu, koje je u potpunom haosu, dje?ica od svojih roditelja usvajaju predivne stvari kao to su op?a mrnja prema drugom i druga?ijem, mrnja prema drugoj vjeri i nacionalnosti, mrnja prema koli, mrnja i zavist prema svojim prijateljima i komijama, i sve to za?injeno jednom krasnom apatijom koja se ra?a iz frustracije koja se ne moe adekvatno izraziti, jer jo uvijek im svima nije palo na pamet da se pokokaju pitoljima (mada se i ta statistika ovih dana pove?ava).

Dakle, Generacija Y u BiH op?enito usvaja frustraciju. Ta ista Generacija Y, kada malo poodraste, pa kad joj postane jasno da neto treba u?initi sa svojim ivotom, upie neki fakultet koji je izdaleka ne interesuje, sjedi po cijeli dan na kafama, a u slobodno vrijeme se dira po spolnom organu i ali kako se ne moe nigdje zaposliti i kako nam je vlast u zemlji za kurac.

Svaki pokuaj razli?itosti i svaki pokuaj inicijative za boljom budu?no?u biva do?ekan na no od strane mladih ljudi kojima je mrsko ustati s te proklete kafe i oti?i neto raditi. Mangup si ako ti se neto radi. Kur?i se previe ako ho?e promijeniti svijet. To tako ne ide. Svijet se mijenja tako to povu?e veze i vezice, uplati odre?enu koli?inu novca, ili jednostavno ima bogate roditelje koji ?e sve srediti. To je ono ?ime se ponosi Generacija Y u BiH mogu?no?u da sve njihove kvazi-uspjehe adekvatno plate njihovi frustrirani roditelji od kojih su nau?ili takvo ponaanje.

Tako da bilo ko ko moda o?ekuje da se Generacija Y trzne i uradi neto, treba biti svjestan ?injenice da ona za to nije sposobna. Nije sposobna zato to ne zna kako je to kada neto uradi samostalno, pa bude ponosan na to. Ne zna, zato to skoro nikad u ivotu nije zaradila neki novac kojim se moe kupiti pokoja knjiga koja se potom i pro?ita. Ne zna, zato to joj tokom studija nije palo na pamet da neki ispit i spremi, nego sve prepie ili jednostavno plati za prolaz. U slobodno vrijeme se, po ve? utvr?enoj formuli, mrzi sve to je na raspolaganju za mrnju (razne vjere, nacionalnosti, trendovske skupine poput metalaca ili minkera, a homoseksualci su posebna kategorija za mrnju), sluaju se narodnjaci i zabavnjaci, i guzi se na Darivi po autima koji su posu?eni od staraca, jer se nema gdje drugo. I tako sve do 40-te, otprilike. A tada nastupa vrlo jednostavna transformacija u one preko 50 godina, koji su zaslijepljeni ideologijama i dogmama.

Glupo bi bilo misliti da ova mladost nije izdoktrinirana raznoraznim pizdarijama. Blogger.ba to izvrsno pokazuje. Jedan obi?ni izlazak u bilo koju kafanu u bilo kojem bh. gradu to pokazuje. Pokuajte porazgovarati s nekim od njih. Oni ne ele nita znati. Njih nita ne interesuje. Ignorance really is bliss for them.

Oni nisu Generacija Y. Oni ne postavljaju jedno od najvanijih pitanja svih vremena - ‘zato?’. Zato je ovo sve ovakvo kakvo jeste? Zato je ovo crna rupa? Zar oni to ne osjete?

Njima je potrebno novo obiljeje i nova kategorija. Generation ‘I don’t care’. Karakteristi?na za podru?je BiH.

Oni su zarobljeni u svojoj sadanjosti i njima se ona savreno dopada. Ne vide dalje od svog nosa. Ono to vide u tom sku?enom prostoru im je sasvim dovoljno. Oni diu ruke na Mostar Sevdah Reunion i pleu, jer se tako ne osje?aju previe krivim zato to sluaju turbo folk. U drugoj muzi?koj varijanti za oputanje vole oti?i na neki poorty i uzeti neto za raspoloenje, jer droga je kul i ide u kombinaciji sa elektronskom muzikom. Oni su veliki vjernici, po porodi?noj tradiciji, i poste kompletan Ramazan, te idu na dumu, ali se u bajramskoj no?i ubijaju alkoholom, sve u bijelim rolkama (za mukarce) i ?izmama do bedara (za ene) po elji ovu formulu primijeniti i na druge religije, nema puno razlike. Oni bi voljeli da su veliki ljubavnici, i stalo im je do ljubavi i seksa, ali nikad ne bi bili sa osobom druge vjere ili nacionalnosti, a i kondom je pravo bezveze i oduzima osje?aj. Dragan Marinkovi? Maca je idol mladei, a Naida Kundurovi? je totalno sexy. MTV Adria je super, Dubioza Kolektiv i Skroz su te urbane grupe koje omladinci vole sluati, ali su eljko Joksimovi? i Seka Aleksi? jo bolji (iako to nikad ne?e otvoreno priznati). Ako i imaju posao, to su neke strano moderne stvari, tipa marketinkih agencija ili NGO-a, gdje se ba ne radi previe, kako sami priznaju. Ali se od love mogu priutiti super krpice. I svi su alternativni, urbani i lijepi, imaju ukoso odrezane ike, sjede u Izlogu i sexy su i kul. Moda su ?ak i glasali, kako je naloila Omladinska Informativna Agencija. I ne rade apsolutno nita u ivotu. Samo izgledaju.

Bljuv.

Nekima od njih sve to i dopizdi, jer neki od njih imaju mozak i svijest do kojih s vremenom dopre odre?ena doza realnosti, pa postanu nezadovoljni. Onda ti neki odu u neku desetu zemlju, pa iskoriste svoju inteligenciju i inicijativu. Onda ih ovi ovamo preziru kad to doznaju, ili im ni do toga uop?e nije stalo. Oni ?e uvijek imati svoj TV i na njemu Pink, i svoj fakultet i na njemu svoje tzv. studiranje, i svoje poortye i svoju muziku i svoje kafane i drage kafe koje tako rado rado vole ispijati svakog dana dok traju pauze od predavanja. Ima?e svoj mali ivot u kojem ?e mo?i nesmetano izgledati i propuh u glavi. I niko ih ne?e prozivati da neto urade. To svakako nije njihova odgovornost.

Tako da mi je stvarno ao, ali smatram da slanje ljudi koji su stariji od 35 godina u svemir ne bi pomoglo izgradnji ovog drutva i ?i?enju umova ovih mladih ljudi koji su do grla zatrpani kako tu?im, tako i vlastitim govnima. I kad bismo sve preko 25 godina ?ak poslali u svemir da trae alternativni mir i egzistenciju, ne bismo postigli nita, jer bi onda u BiH ostali ovi iz Generacije Z a to su ovi to svakodnevno zaga?uju blogger svojim ljate?im podlogama, te manjkom osnovne pismenosti i inteligencije, i od kojih vam se eludac okre?e kad u?ete u tramvaj.

?ini se da rjeenja nema.

Disclaimer: Nije mi namjera generalizirati. Naalost, ponekad sam prisiljena da generaliziram kada je potrebno sagledati sutinu stvari. Vjerujem da ve?ina ljudi ovako poima moje vrnjake. Naalost. Ovo je jednostavno na?in na koji ja ovo posmatram. Ako se neko prona?e u tome, ja nemam nita s tim. To je va problem koji ?ete morati sami rijeiti.

Objavio/la: roxy, 9. Jan. 2007. u 3:01 | TERSAONA | 37 komentara |

37 komentara »

  1. jel to mozemo roxy komentarisati napokon :)
    evo misljenje pripadnika Z generacije: generacija Y u sarajevu ne zna za bolje od ovog zivota koji sada imaju, citav zivot im je takav i kako ne znaju drugacije, tako su i zadovoljni onim sto imaju. uzroke si navela, a posljedice cemo tek da vidimo. kako je krenulo - i osjetimo.

    Comment by upaljach | 9/01/2007.

  2. nisam pobornik generalizovanja, ali kao sto i ti rece, sustina stvari se ne moze drugacije sagledati … a i ako ne generalizujemo te spomenemo i onih 10 % mladih tih godina, koji misle svojom glavom i bore se da postignu ono sto zele, nece nam ni malo svjetlije biti … najpogubnije je, za mene, ono cega si se sa kraju dotakla - “generacija Z” … to je “ono” sto ce BiH natjerati da napravi zadnji i odlucni korak u bezdan …

    Comment by ugalj | 9/01/2007.

  3. konacno roxy s komentarima.
    tuzan je ovaj portret generacije y. a tuzan je jer je generacija y odrasla i pohadjala ratne skole u apsolutno neprihvatljivim, kompromisnim uslovima bez ikakve tacke oslonca. ne znam, onako kao bez gravitacije. vjera u buducnost i u same sebe im je jos tada oduzeta…:(
    (sto ne znaci da (moja) generacija x ima vise samopouzdanja.)
    nekako najvise vjerujem u ove Z-ovce. koliko god sljastece i banalno izgledali. oni su free of svih kontaminirajucih ex-yu elemenata, ne znaju za Tita, omladinu, soc-kulturu, rock’n'roll i za ostale pseudonostalgicne, sputavajuce i imaginarno divne stvari koji su, vjerujem, jos prisutni u generaciji y.

    Comment by iluzija | 9/01/2007.

  4. izgleda da ce po nostradamusu upravo gen y unistiti ovaj svijet. sto je i logicno, pri kraju smo abecede i treba sada srusiti kulu karata u opet poceti graditi od temelja. za od 30 do 50 godina ce generecija A, poucena i upozorena nasim greskama, graditi sebi sjajnu buducnost.

    Comment by stepskivuk | 9/01/2007.

  5. iluzijo, dozvolite da kontriram :)
    misljenja sam da je upravo nepoznavanje ex-yu elemenata (koje ti nazivas kontaminirajucim) dovelo do nepoznavanja pravih zivotnih vrijednosti i do masovne lijenosti mladjih generacija. pripadam generaciji Z i tvrdim da smo niskoristi i da cemo sjebat ovu drzavu! nije prijetnja vec obecanje :)

    Comment by upaljach | 9/01/2007.

  6. da, ali ex-yu vise ne postoji, ne postoje nadrealisti, it’ s time to move on, vremena se mijenjaju! i promijenila su se. zato se morate apsolutno osloboditi svega onog sto je nama bilo primjereno, a vama apsolutno anahronisticki! i prilagoditi se novim vremenima. ja vjerujem u z-ovce. imam mlade rodjake koji su hiper-vrijedni i promijenice ovu zemlju! :)

    Comment by iluzija | 9/01/2007.

  7. nije stvar u nadrealistima, vec u moralnim vrijednostima koje su ex-yu generacije imale, a koje Z generacija apsolutno ne poznaje. da se razumijemo, bilo bi divno kada bi ti bila u pravu, ali gledajuci svoje vrsnjake a i sebe, buducnost nam se ne smjesi.

    Comment by upaljach | 9/01/2007.

  8. ma ja, bili smo toliko moralni da smo se poklali od silnog morala i ljubavi. ni generacije z u evropi ne poznaju moral kao sto su ga poznavali njihovi roditelji. stvar je globalna. sta mislis, da su mladi rusi, talijani, svabe, kinezi drugaciji? zivimo i zivite u teskim vremenima, a stvari se nece sigurno olaksati plakanjem za moralom bivse jugoslavije cije smo posljedice dobro vidjeli i osjetili na sopstvenoj kozi. nego, upaljach, ne gledaj druge oko sebe,prihvati se knjige, pazi za koga glasas, zasuci rukave koliko mozes i bice sve ok!
    tvoja tetka iluzija :)

    Comment by iluzija | 9/01/2007.

  9. draga tetka:),
    da ne bude da sam jedan od onih koji samo sjede, drkaju i seru po drzavi, da se zna da se upravo javljam sa posla, a popodne radim ispit iz uvoda u informacijske tehnologije:)
    i bez obzira sto sam jedan od uspjesnijih primjeraka svoje generacije i optimista po prirodi, veoma sam skeptican po pitanju vlastite buducnosti, kao i buducnosti svojih sugradjana. o kako teatralan nastup:) ajde da ne kakim vie i ne zaseravam ovako finu web prezentaciju:)
    kraj

    Comment by upaljach | 9/01/2007.

  10. upaljach, sto se ti brzo prebaci u gen Z. cini mi se da si ti jos Y. Z bi trebala biti od 2000, pa dalje :)

    Comment by stepskivuk | 9/01/2007.

  11. a ?e ?u ja s 30?

    Comment by hadzinica | 9/01/2007.

  12. Kona?no je netko dirnuo i u ladice. Ima nade za nas nomade. Ladi?ari su, na alost, glavni u vrtlogu dananjice.

    Comment by drijekavica | 9/01/2007.

  13. Odlicno, bravo Roxy, bravo Ters

    Comment by spaceman | 9/01/2007.

  14. Procitati ovu samorefleksiju nekoga iz Gen-Y je za mene bilo otrijeznjujuce i poucno iskustvo. Mislim da, tek sada, ono sto pisu bloggeri iz te generacije mogu staviti u odgovarajuci kontekst.

    Barem dio ovog angsta mogu pripisati tradicionalnom, adolescentskom stanju koje snadje svaku generaciju u razdoblju kad imaju, statijaznam, 16-24 godina. I mi smo se osjecali kao da nas niko nista ne pita, i mi smo se zgrazavali nad prevalentnim kulturnim vrijednostima, kako drustva, tako i nasih vrsnjaka, svako se u tim godinama nadje na razmedji izmedju nade i strijepnje, kritickog stava i zelje da pokaze da on moze bolje i vise.

    No, postoji jos jedan dio beznadja u ovom zapisu, koji ne mogu lako objasniti, a koji me obeshrabruje. Ponajvise me podsjeca na Seligmanov koncept ‘naucene bespomocnosti’ (http://en.wikipedia.org/wiki/Learned_helplessness), mirenja sa zlom sudbinom, bez ikakvog pokusaja da se ona ili promijeni, ili da se iz takve sredine izadje. Ja se nadam da nisam u pravu, ali to mi je proslo kroz glavu dok sam ovo citao.

    Obradovao me je, s druge strane, medjugeneracijski dijalog u komentarima, posebno ona rasprava o vrijednostima.

    @ Upaljach - ti nisi Gen Z, vec jos uvijek Gen Y. Da si Gen Z, ne bi ti ovdje meni pisao komentare, vec bi sjedio i pisao post o najmladjoj generaciji u BiH :) …sto ne znaci da i sada ne mozes nesto napisati.

    @ Hadzinica, ti ces s nama, ne brini. Znas kako glasi moto dervisa-specijalaca: No hadzija/hadzinica left behind!

    Comment by MoodSwingeR | 9/01/2007.

  15. iluzija: “ne gledaj druge oko sebe,prihvati se knjige, pazi za koga glasas, zasuci rukave koliko mozes i bice sve ok!”

    za nekoga ko misli da bi se generacija Y trebala osloboditi balasta prethodnih ex-yu vrijednosti, ovaj savjet ti zvu?i malo previe socijalisti?ki samoupravno, no offence

    ako oni ve? ne trebaju prihvatati “nae” vrijednosti, ho?emo li mi mo?i prihvatiti “njihove”? Ili nam prijeti nepremostivi generacijski jaz?

    eto mene u duhu svoje me?u XY generacije (iliti MTV generacije - imate sve lijepo na wikipediji) koja bi trebala uspostaviti upravo taj most preko tog jaza - kuku nama!

    Comment by zora | 9/01/2007.

  16. nego samo jo da vam napomenem da generacija Z sjajno napreduje. izbila su joj jo dva zubi?a i sad se okomila na pikote, a i pokuaji puzanja su napokon urodili plodom i nastradao je daljinski. ta ?e dalje biti samo mili blog zna ;)

    Comment by zora | 9/01/2007.

  17. ta htjedoh ja sad ovdje napisati… komentirati vae izjave, ah da, it’s been sooo long since i’ve done that :D lijepo je ponovo imati interakciju.
    enivejz, ja bih ovdje pojednostavila stvari i rekla da me stvarno boli ?on za to da li neke ivotne vrijednosti koje trebaju mladi ljudi usvojiti poti?u iz komunizma ili kapitalizma. aj dont giv a it. obadva sistema su usrala mnogo toga. a ivotne vrijednosti poti?u iz ne?eg vieg, a to se zove moral. da ima drutveno ure?enje koje bi promoviralo moral, to bi ve? bilo neto drugo. tako da mi zaista i nije stalo odakle poti?u te poruke ‘u?i, radi, trudi se’, sve dok se one zaista usvoje. barem su to stvari koje se trebaju usvajati bez presedana.

    ne vjerujem da ?e generacija Z spasiti BiH. vjerujem da ?e je gurnuti u bezdan ljoki?aste odje?e, loe muzike, neodgojenosti i nepismenosti, i op?eg neukusa. naravno, tu ne ubrajam malo slatko stvorenjce koje je zora donijela na ovaj svijet, jer ?e on sigurno biti predivan. isto kao to je nekih 10% generacije y ispalo predivno. ali, kao to re?e ugalj u komentarima, 10% maybe isn’t enough.

    ovaj angst koji se spomene je, naravno, svojstven stvarno svim tinejderima, me?utim problem ovdje je kad taj angst zavlada, ne moe ga se osloboditi, jer ne vidi nita to bi bilo vrijedno osloba?anja tog angsta. odnosno, krene neto raditi pa skonta: treba ti veza, treba ti novac, treba ti vrijeme, treba ti motivacija. a nema nita od toga. i onda iz toga upliva u taj ‘learned helplessness’. i meni je tako, iako se ja trudim da ne bude. ja se ?upam i dalje iz toga, zajedno s ovih 10%. studiram, radim, piem tekstove raznorazne :D i sl. ali preostalih 90% nita ne radi. zato ne?e biti nita, samo ?e se kme?ati kako nita ne valja.

    da se vratim ja na to kako je lijepo opet komentirati… moda da ponovo otvorim na svom blogu komentare *razmilja*… problem je samo u tome to znam da ?e mi se odmah svezati nekoliko deurnih stalkera, plus regularnih spammera, tako da ?u jo porazmisliti.

    bat it iz so najs :D

    Comment by roxy | 9/01/2007.

  18. pardon, ocigledno nisam dovoljno informisan, mislio sam da jesam :)
    desi se i najboljima :) , halalite…

    Comment by Upaljach | 9/01/2007.

  19. Ne znam ni sta da iskomentarishem….U pravu si kako god, generalizirao ili ne:) Znam samo da ova mlada raja (hajmo reci do 18 god) zivi u totalno drugoj galaksiji od ostatka drustva, i da oni pametniji jednostavno gaze naprijed.

    Comment by Sfinga | 9/01/2007.

  20. ovu generaciju istina ne boli…
    teribl!

    Comment by Legally Ters | 9/01/2007.

  21. zora: mislila sam da su individualni trud, rad i socijaldemokratska/liberalna nacela samo zdravorazumske vrijednosti i da nemaju bas nikakve veze sa our poor, beloved samoupravnim sistemom. :) niti bilo kakvm sistemom uopste…

    Comment by iluzija | 9/01/2007.

  22. p.s. ne znam sto se toliko trudimo da premostimo generacijski jaz. pa ni moja mama nije shvatala sto se meni svidjao motorhead sa 14 godina, nije kontala sto moram ostati dugo vani, nije razumijevala barem 60 % onoga sto je radila moja generacija. ako je turbo-folk, nerazlikovanje ch i cch i sl. ono sto odlikuje novu generaciju, jbga, bice mi lakse prihvatiti ih nego pokusavati sa svog stanovista pljuvati po njima. vrijeme ce pokazati, sta smo navrli toliko?! :) :)

    Comment by iluzija | 9/01/2007.

  23. @MOODSWINGER: “Ona je mlada. Ona je, kau, lijepa. Ona je, izvjesno, bi?e zastrauju?e pameti i prenaglaenog senzibiliteta, i posjeduje oboje u jednakim omjerima. Ona je sve to ja nisam.
    Nerijetko me znala ivcirati svojim pisanjem. Vjerujem, i ja nju. Ona i ja se ne poznajemo. Nikada se nismo sreli. Pripadamo razli?itim svjetovima, generacijama, spolovima, ivimo na razli?itim kontinentima svojim razli?itim ivotima… Jedino zajedni?ko to imamo je divlji, neukrotivi, nerafinirani tersluk.
    Da sam mogao zatvoriti o?i i birati kome, od svih bloggera sa ?ijim sam pisanjem upoznat, prvo ustupiti prostor na Tersaoni, bez imalo krzmanja, bila bi to ona.
    Ladies and… ladies…
    They call her Roxy…”

    TERSALUK,PIE NAEM BLOGERAJU O ROXY.
    OK,ROXY,JESTE MLADA,2X GODINA,ALI LIJEPA VALA NIJE.FARBANA CRVENOKOSA KOJA SE BORI VE? DUGO SA STRANIM VIKOM KILOGRAMA KOJI SU RAZLOG TO SMARA SVOJU OKOLINU, SEBE ALI I RADNE KOLEGE NA “202″.

    Comment by Garibbaldi | 9/01/2007.

  24. Mood, sad kad smo se lijepo ispricali mozes i ukinuti komentare. :)

    Comment by iluzija | 9/01/2007.

  25. -ukinuti komentare.

    Comment by SlazemSe | 9/01/2007.

  26. @ Garib baldy: Sjecam se sta sam napisao. Bilo je to koliko jucer. Hvala sto si nasao za shodno da rezultate svog iscrpnog istrazivanja podastres svakome ko je to voljan istrpiti. Ja mogu istrpiti puno, ali ne mogu dopustiti da, nevezano za temu, trpe i moji gosti. Stoga se nadam da smo na ovome, i sa ovim, zavrsili. Sapienti sat.

    I ne, ne znam kako izgleda Roxy. Ali sad znam kako izgleda ceznja. Vrlo si je lijepo opisao.

    Comment by MoodSwingeR | 9/01/2007.

  27. rekoh li ja da ?e se stalkeri svezati u roku odmah. zaboravih spomenuti da je jedan od njih tako reprezentativan primjerak Y generacije.

    kako je grozno kad ima (straan) viak kilograma, odmah si stigmatiziran. a kako je tek grozno kad ima posao, tek onda si totalna ljudska propast.

    odoh plakati.

    Comment by roxy | 9/01/2007.

  28. Garibaldi duo penisa maloga, kakve veze imaju kilogrami i tome s krukama i jabukama?

    Comment by Rubia.despues | 10/01/2007.

  29. Joj Garibaldi, nemoj se ljutiti… ali dala sam si malo truda. Na?oh tvoju njuku na internetu. De ti meni reci ima li tvoj majmunoliki fejs ikakve veze sa kutem slikanja ili je samo problem u looj frizuri?
    Osjeti se po?a?enim to ti se obra?am.

    Comment by Rubia.despues | 10/01/2007.

  30. Garribaldi, garibu moj…

    Poto znam da ?e se opet pojaviti ovdje i vidjeti ovaj komentar, elim ti lijepoj tvojoj plavoj glavici staviti neto do znanja.

    Iao si mi na kurac kad si Roxy zajebavao na njenom blogu. Nemoj da ti ovdje pre?e u naviku. Znam ko si, i ne eli da jede cornflakes od svojih zuba kad se sretnemo na ulici. Prestani zajebavati curu, koja je sasvim normalna i jedno odgojeno ljudsko bi?e za razliku od tebe, koji si do prije par godina tesao kamenje u nekom zaseoku.

    Kad ve? spominje kile, i ja imam viak kila, ali i VIAK agresivnosti, i nemoj da te sastavljaju.

    Usput, Roxy, jedan dobar tekst, u tvom maniru. Da, generacija koja sjedi i pui…prvi komentar by Upaljach je i najbolji komentar - oni ne znaju bolje. Oni ne upoznaju ljude, oni ne upoznaju gradove, kulturu. A kada vidi samo bijele zidove u ivotu, ne moe ti pasti na pamet da postoji tapeta ili crveni zid. To ti je to. Jebat ih, naalost, i ja sam dio generacije I Don’t Care u jednom pogledu, ali ne u pogledu sjedenja i drkanja kurca po ?itav Boji dan - barem iz potovanja prema svojoj majci, jer me ona nije rodila za to.

    Comment by Roger Miret | 10/01/2007.

  31. @ Rabid Rubia: Hvala i tebi na trudu sto si i ti rezultate svoga istrazivanja odlucila podijeliti sa onima koji su to voljni istrpiti. Impresivno.
    Inace, klinci sa bloga lijepo zbore o tebi, puno ljepse nego sto si se ti predstavila ovdje.
    Slazem se, treba biti lojalan svojim prijateljima, ali ubuduce, take your cool and lose it somewhere else.

    @ Americki prognosticar: ista stvar. O prijateljima se mozes brinuti na ulici, kao sto obevacas, no ovdje se o redu brinem ja. Just don’t test me.

    Comment by MoodSwingeR | 10/01/2007.

  32. hey tersie,

    check this out

    http://justme.blogger.ba/print/626934

    kazu da je kletva osvanula na .hr blog portalu kao NASLOVNICA…

    Eto ti teorija pade pljus u vodu.

    Ljubim Alfija.

    Comment by Strippy | 10/01/2007.

  33. To je svakodnevnica medju mladjom populacijom u BiH. Htjela sma napisati “na zalost”, ali mi nije njih zao. Imaju izbor i izabrali su sjedit, ispijat kavu i govoriti kako ce oni ovo ili ono, a kada i pocnu nesto radit tj. kada im ne bude vise nitko davao love za kavu i cigarete, onda posezu za vezicama, vezama koje same po sebi i nisu neko zlo, svugdje eto tako funkcionira, pitanje je samo u koju svrhu te na koji nacin mi to koristimo, bas kao i sve u zivotu, na nama je da izaberemo…Ja nekako imam vjeru da ce tih 10% kako si u komentaru spomenula ispliivati na povrsinu i pokazati ovim NJ kako se to radi;)

    Comment by Anana | 10/01/2007.

  34. to GARIBALDI :
    smiri strasti.

    Comment by smod | 12/01/2007.

  35. Ej ljudi, dobih slom ivaca upravo zbog ovog, provjeravam kao i obi?no mail na bihnetu, kad dobijam e-mail od jedne osobe s kojom studiram ve? vie od dvije godine zajedno, i za koju bi ivot dao, o?ekujem da ?e biti neto u smislu kako provodi dane, jer se nismo dugo vremena vidjeli, me?utim nije, u meilu stoji, da se ne?e mo?i vie sa mnom druiti zbog ovog to sam kao navodno ja napisao o Roxy. Ja ovo nisam napisao!!! Imali smo prije na njenom bloggu u?nih rasprava, ali sve su bile normalne, ni u jednom trenutku nije bilo vrije?anja na osnovu izgleda, ni sli?no, jer prvi ja znam da se ne mogu neto pohvaliti svojim izgledom da bih zapinjao za ne?iji tu?i. Ovom prilikom ti kaem da ovo nisam ja napisao, niti imam razloge, ne znam ko je ovo napisao. Zna da bih ti ja priao i rekao u lice da si mi antipati?na ili sli?no, ali nisi. Roxanne, uporedi to pisanje i sjeti se mojih stavova dok smo bili na ratnoj nozi, i vidjet ?e da je to ni?e veze. Ti si mi bila inspiracija za mnoge tekstove, i osoba koja je vazda zra?ila ne?im osvajaju?im. ta da ti kaem jo, ne znam, jedino bih volio znati ko je ovo napisao, i izazvao neeljene scene.
    Ti lani Garibbladi, jadno ti je ovo!

    [Edited byMoodSwingeR]

    Comment by pravi Garibbaldi | 13/01/2007.

  36. jooooooooj odmah se onaj pojavio! pa ne mogu da vjerujem! da nije tip tajno zaljubljen u roxy? znate ono kako se infantilno pokazuje “ljubav” prema simpatiji u drugom razredu osnovne…

    a tekst je savrsen. o mnogim tim stvarima sam razmisljao, ali nisam imao rijeci za to. hvala roxy.

    Comment by Tool | 14/01/2007.

  37. […] Generacije… Generation X. Generation W. Generation Y. Generation Z… Jo malo podjela, ba ono to je svijetu trebalo. Izvolite nas dijeliti, i tako nam indirektno govoriti ‘ko je kao mi’. Kao da nacionalne, religijske i druge podjele nisu dovoljne za odravanje mrnje u svijetu. Nevermind, ja sam tu da kaem neto o svojoj generaciji, Generaciji Z, ili osobama ro?enim na smjeni milenija. Budu?i da se, kao i obi?no, nau?nici ne slau oko godina koje treba uzeti kao prelaz izmedju Generacije Y i Generacije Z, za po?etak vremena Generacije Z se ?esto uzima 2000. ali i ranije godine, do 1993. ili 1994. […]

    Pingback by Umije?e tersanja | 23/01/2007.

Ostavi komentar

Your Ad Here
Zapisi na ovoj stranici su zaštićeni. Vidi: Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 License.